-->

wtorek, 17 czerwca 2014

Karmelowo- opalizująco u PLDesign. Bransoletki ze skóry naturalnej.


Witam tuż przed długim weekendem! 
Tych, którzy jednak będą pracować, też oczywiście witam ;)
Ja osobiście postarałam się już dawno o urlop na piątek, tym samym jutro po południu rozpoczynam weekend. Długi weekend odpoczynku!




Dzisiaj prezentuję bransoletkę w karmelowych odcieniach brązu, którą ozdobiłam dwoma kuleczkami z ceramiki. Opalizujące kulki pięknie komponują się ze skórą. 
Zarówno tą na bransoletce, jak i tą na ręce ;)

Biżuteria autorska PLDesign
 Zastosowałam kilka różnych brązów: cienkie paseczki skóry mają kolor ciemny brąz, dwa grube karmelowy, środkowy można nazwać wpadającym w cegłę. Opalizujące kuleczki nadają bransoletce delikatności i ładnie się błyszczą. 
PLDesign bransoletka skóra
Bransoletki w odcieniach brązu są bardzo często wybierane, niezależnie od pory roku. 
Chociaż sama nie posiadam w ogóle ubrań w tym kolorze, to bransoletki uwielbiam :)
Na szczęście, nie tylko ja. Brązy są jednym z najczęściej wybieranych kolorów, szczególnie, gdy ktoś szuka czegoś neutralnego. 
Biżuteria autorska ze skóry PLDesign
Pewnie każdy twórca rękodzieła zna to uczucie, 
gdy osoba nosząca  "naszą" biżuterię, wraca po kolejną i kolejną.... Lubię to uczucie, dzisiaj był pod tym względem dla mnie bardzo miły dzień :) 
Z pozytywnymi wibracjami zatem serdecznie pozdrawiam, myślami będąc już gdzieś w błogim czterodniowym lenistwie :)

Asica



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne bransoletki. Staranne wykonane i w uniwersalnym, a jednak bardzo ciekawym kolorze :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane, ale gdyby nie te koraliki to powiedziałabym, ze byłaby super dla mężczyzny :) Mój chłopak by taką nosił gdyby jeszcze zapięcie było bardziej męskie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh wielu mężczyzn mnie pyta, czy zrobię coś męskiego :) na razie zrobiłam dwie i obydwaj zadowoleni! tylko mam problem z zapięciami, bo niestety w męskich juz takich dużych zastosować nie mogę, więc automatycznie mniej skóry się mieści :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne, idealne dla kogoś kto chce nosić biżuterię, ale nie chce zbytnio się wyróżniać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że akurat dla kogoś, kto chce się wyróżniać- niepowtarzalnością i jakością! Takie jest założenie, z tego co wiem- efekt także :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ciekawe połączenie... ;) Kuleczki dają klimat tej bransoletce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń